Bij KYBYS hebben we uitgebreide kennis van en ervaring met diverse applicaties voor het voeren van de begraafplaatsadministratie. Dat is handig, want het aantal aanbieders die verschillen in kwaliteit en kosten groeit. Dit maakt het niet altijd makkelijk om een keuze te maken. We helpen hier graag bij.

Gemeenten vragen ons regelmatig welke applicatie voor hun begraafplaatsadministratie ‘goed’ is. Hier is niet zomaar eenduidig antwoord op te geven. Om te bepalen welke applicatie geschikt is, moet duidelijk zijn wie binnen de gemeente de gebruikers zijn en waar hun behoeften liggen. Zo kan een medewerker van de administratie hele andere wensen hebben dan een medewerker van de buitendienst.

Onze BAS

Bij KYBYS werken we dagelijks met diverse systemen vanuit onze begraafplaatsadministratie service (BAS). We weten dus uit eigen ervaring wat wel en niet goed werkt. Hierdoor kunnen wij gemeenten optimaal ondersteunen bij het maken van een weloverwogen keuze bij de aanschaf van een applicatie. Deze ondersteuning varieert van het ophalen van input bij de medewerkers, tot het opstellen van een gedetailleerd Programma van Eisen en begeleiding bij het eventuele aanbestedingsproces.

Ons doel? Ervoor te zorgen dat gemeenten een applicatie in gebruik hebben die aansluit op de wensen en eisen van haar medewerkers, gebruiksvriendelijk is en de juiste prijs-kwaliteit kent.

Heb je vragen  of ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact op met mij.

Merel van den Bosch