Mijn naam is Simone en ik ben 29 jaar oud. Mama van Dane en in verwachting van ons tweede kindje, een dochtertje. Sinds een maand of drie wonen we in ons nieuwbouwhuis op steenworp afstand van kantoor. In mijn vrije tijd geniet ik ervan om uit eten te gaan, te winkelen en af te spreken met vrienden en vriendinnen.

 

Wat is jouw rol binnen KYBYS?

Ik ben bij KYBYS begonnen als receptioniste ter vervanging tijdens een zwangerschapsverlof. Grappig genoeg ga ik binnenkort zelf weer met zwangerschapsverlof.

Met de groei en veranderingen binnen het bedrijf werk ik inmiddels als office manager. Mijn taken omvatten onder andere het beheer van het wagenpark, de telefonie, huisvesting en alle andere office gerelateerde zaken. Daarnaast pak ik een stukje financiële administratie op en help ik onze projectleiders met een stukje projectadministratie.

Hoe is jouw rol geëvolueerd sinds je bij KYBYS bent begonnen?

Ik ben inmiddels al weer 9 jaar geleden begonnen als receptioniste. Al snel ben ik Merel onze HR-adviseur gaan ondersteunen met wat kleine administratieve taken. Bijvoorbeeld wanneer er een nieuwe collega binnenkwam. Ik zorgde voor een gezellig plantje, een mobiele telefoon en paste de telefoonlijst aan. Merel was in die tijd ook verantwoordelijk voor alle officetaken. Steeds vaker hielp ik bij het organiseren van vergaderingen tot aan administratie binnen het wagenpark, de inkoop en huisvesting. Uiteindelijk ben geroeid naar de rol van Officemanager en nu dus zelf verantwoordelijk voor alle office gerelateerde zaken binnen KYBYS.

Hoelang ben je al werkzaam bij KYBYS?

Negen jaar alweer… de tijd vliegt!

 

Wat is jouw rol binnen KYBYS?

Ik ben bij KYBYS begonnen als receptioniste ter vervanging tijdens een zwangerschapsverlof. Grappig genoeg ga ik binnenkort zelf weer met zwangerschapsverlof.

Met de groei en veranderingen binnen het bedrijf werk ik inmiddels als office manager. Mijn taken omvatten onder andere het beheer van het wagenpark, de telefonie, huisvesting en alle andere office gerelateerde zaken. Daarnaast pak ik een stukje financiële administratie op en help ik onze projectleiders met een stukje projectadministratie.

Hoe is jouw rol geëvolueerd sinds je bij KYBYS bent begonnen?

Ik ben inmiddels al weer 9 jaar geleden begonnen als receptioniste. Al snel ben ik Merel onze HR-adviseur gaan ondersteunen met wat kleine administratieve taken. Bijvoorbeeld wanneer er een nieuwe collega binnenkwam. Ik zorgde voor een gezellig plantje, een mobiele telefoon en paste de telefoonlijst aan. Merel was in die tijd ook verantwoordelijk voor alle officetaken. Steeds vaker hielp ik bij het organiseren van vergaderingen tot aan administratie binnen het wagenpark, de inkoop en huisvesting. Uiteindelijk ben geroeid naar de rol van Officemanager en nu dus zelf verantwoordelijk voor alle office gerelateerde zaken binnen KYBYS.

Hoelang ben je al werkzaam bij KYBYS?

Negen jaar alweer… de tijd vliegt!

 

Hoe draag jij bij aan de doelen en waarden van KYBYS?

Ik streef ernaar om mijn collega’s zo veel mogelijk te ondersteunen, zodat zij zich inhoudelijk kunnen bezighouden met waar ze goed in zijn.

Welke uitdagingen ben je tegengekomen in jouw baan binnen KYBYS?

Geen enkele werkdag ziet er voor mij hetzelfde uit. Er komen veel ad-hoc zaken langs waarvan ik iedere dag bekijk welke het meeste prioriteit hebben. Het kan soms een uitdaging zijn om alle ballen in de lucht te houden maar de diversiteit in mijn werk maakt het juist ook heel erg leuk!

Wat is jouw visie op de toekomst van jouw vakgebied?

Op administratief vlak verwacht ik dat er in de toekomst best nog meer geautomatiseerd gaat worden. Toch blijft er altijd persoonlijke aandacht en een stukje controle nodig. Ik ben dus niet bang dat ik op korte termijn overbodig ben.

Hoe ga je om met samenwerking en communicatie binnen het team bij KYBYS? Kun je voorbeelden geven van situaties waarin teamwork cruciaal was?

Binnen een projectteam heeft ieder zijn eigen taken. Collega’s worden ingezet op dat geen waar ze goed in zijn. Communicatie is daarin heel erg belangrijk. Ook de communicatie tussen mijn directe collega’s is belangrijk daar we niet altijd op dezelfde dag aanwezig zijn en toch van elkaar willen weten wat er speelt.

“Bij KYBYS kom je terecht in een zeer open, jonge en dynamische organisatie waar je weet wat er van je verwacht wordt en kunt doen waar je goed in bent. Er hangt een fijne werksfeer en is naast hard werken ook ruimte voor ontspanning’’.

 

Hoe draag jij bij aan de doelen en waarden van KYBYS?

Ik streef ernaar om mijn collega’s zo veel mogelijk te ondersteunen, zodat zij zich inhoudelijk kunnen bezighouden met waar ze goed in zijn.

Welke uitdagingen ben je tegengekomen in jouw baan binnen KYBYS?

Geen enkele werkdag ziet er voor mij hetzelfde uit. Er komen veel ad-hoc zaken langs waarvan ik iedere dag bekijk welke het meeste prioriteit hebben. Het kan soms een uitdaging zijn om alle ballen in de lucht te houden maar de diversiteit in mijn werk maakt het juist ook heel erg leuk!

Wat is jouw visie op de toekomst van jouw vakgebied?

Op administratief vlak verwacht ik dat er in de toekomst best nog meer geautomatiseerd gaat worden. Toch blijft er altijd persoonlijke aandacht en een stukje controle nodig. Ik ben dus niet bang dat ik op korte termijn overbodig ben.

Hoe ga je om met samenwerking en communicatie binnen het team bij KYBYS? Kun je voorbeelden geven van situaties waarin teamwork cruciaal was?

Binnen een projectteam heeft ieder zijn eigen taken. Collega’s worden ingezet op dat geen waar ze goed in zijn. Communicatie is daarin heel erg belangrijk. Ook de communicatie tussen mijn directe collega’s is belangrijk daar we niet altijd op dezelfde dag aanwezig zijn en toch van elkaar willen weten wat er speelt.

“Bij KYBYS kom je terecht in een zeer open, jonge en dynamische organisatie waar je weet wat er van je verwacht wordt en kunt doen waar je goed in bent. Er hangt een fijne werksfeer en is naast hard werken ook ruimte voor ontspanning’’.

 

Hoe stimuleert KYBYS samenwerking en open communicatie binnen het team?

Iedere eerste maandag van de maand staat er een werkoverleg gepland waar we met het hele team inzicht krijgen in de planning, lopende projecten en andere belangrijke zaken die spelen. Verder staan er geregeld vakteam overleggen gepland waar ruimte is om kennis met collega’s te delen.

Op welke manier blijf je op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en trends binnen jouw vakgebied?

In mijn vakgebied zie ik trends en ontwikkelingen vaak via LinkedIn voorbijkomen.

Hoe ziet een typische werkdag er voor jou uit bij KYBYS? Zijn er bepaalde routines of processen die je volgt?

Ik start mijn werkdag met het doorlopen van de verschillende mailboxen die ik beheer en maak dan een to do list voor de dag. Gedurende dag komen hier taken bij en vink ik af wat al afgerond is. Verder zorg ik ervoor dat de keuken er netjes uitziet en voorzie onze gasten van een lekker kopje koffie of thee. Om 12.30 uur lunchen we gezamenlijk en aan het einde van de werkdag maak ik een kleine overdracht voor mijn collega Patty!

Zijn er specifieke tools of technologieën die je regelmatig gebruikt in jouw dagelijkse werkzaamheden?

Nee, geen speciale tools. Ik gebruik voornamelijk Outlook en Teamleader, waar we onze administratie invoeren.

Hoe zou je de werksfeer binnen KYBYS beschrijven? Voel je je ondersteund en gewaardeerd door je collega’s?

We zijn een jong, dynamisch team met een hele open werksfeer. Je kunt bij KYBYS zijn wie je bent en krijgt waardering voor goed werk.

Zijn er specifieke initiatieven of activiteiten binnen KYBYS die bijdragen aan een positieve werksfeer?

Van sportieve uitjes als: padellen of mountainbiken tot gezellige uitjes als onze jaarlijkse kerstborrel, de personeelsdag of onze zomer BBQ. Je kunt je zelfs maandelijks opgeven voor een schouder of nek massage op kantoor. Aan gezellige uitjes en activiteiten buiten werktijd geen gebrek!

 

Hoe stimuleert KYBYS samenwerking en open communicatie binnen het team?

Iedere eerste maandag van de maand staat er een werkoverleg gepland waar we met het hele team inzicht krijgen in de planning, lopende projecten en andere belangrijke zaken die spelen. Verder staan er geregeld vakteam overleggen gepland waar ruimte is om kennis met collega’s te delen.

Op welke manier blijf je op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en trends binnen jouw vakgebied?

In mijn vakgebied zie ik trends en ontwikkelingen vaak via LinkedIn voorbijkomen.

Hoe ziet een typische werkdag er voor jou uit bij KYBYS? Zijn er bepaalde routines of processen die je volgt?

Ik start mijn werkdag met het doorlopen van de verschillende mailboxen die ik beheer en maak dan een to do list voor de dag. Gedurende dag komen hier taken bij en vink ik af wat al afgerond is. Verder zorg ik ervoor dat de keuken er netjes uitziet en voorzie onze gasten van een lekker kopje koffie of thee. Om 12.30 uur lunchen we gezamenlijk en aan het einde van de werkdag maak ik een kleine overdracht voor mijn collega Patty!

Zijn er specifieke tools of technologieën die je regelmatig gebruikt in jouw dagelijkse werkzaamheden?

Nee, geen speciale tools. Ik gebruik voornamelijk Outlook en Teamleader, waar we onze administratie invoeren.

Hoe zou je de werksfeer binnen KYBYS beschrijven? Voel je je ondersteund en gewaardeerd door je collega’s?

We zijn een jong, dynamisch team met een hele open werksfeer. Je kunt bij KYBYS zijn wie je bent en krijgt waardering voor goed werk.

Zijn er specifieke initiatieven of activiteiten binnen KYBYS die bijdragen aan een positieve werksfeer?

Van sportieve uitjes als: padellen of mountainbiken tot gezellige uitjes als onze jaarlijkse kerstborrel, de personeelsdag of onze zomer BBQ. Je kunt je zelfs maandelijks opgeven voor een schouder of nek massage op kantoor. Aan gezellige uitjes en activiteiten buiten werktijd geen gebrek!

Ben jij onze nieuwe officemedewerk(st)er? Bekijk nu onze vacature of neem contact op met Merel